Castrum 97 - Pula / upravljanje zgradama
  • Castrum 97 - Pula / upravljanje zgradama

Novosti i obavijesti

Dočekajte spremni nove natječaje za energetsku obnovu višestambenih i javnih zgrada

Prema najava Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja, početkom prvog kvartala 2020. godine bit će objavljen Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Energetske obnove višestambenih zgrada“ kojim će se podupirati provedba mjera energetske obnove i korištenje obnovljivih izvora energije.

Riječ je trajnom pozivu i otvorenom postupku dodjele bespovratnih sredstava, a na sam Poziv može se prijaviti ovlašteni predstavnik suvlasnika zgrade (predstavnik suvlasnika) ili upravitelj zgrade u ime i za račun suvlasnika.

Cilj Poziva je smanjenje potrošnje energije za grijanje i hlađenje na godišnjoj razini od najmanje 50 posto u odnosu na godišnju potrošnju energije prije provedbe mjera energetske obnove.

„Castrum Pula 97 kao upravitelj velikog broja višestambenih i javnih zgrada u Puli danas ima zbilja bogato iskustvo u provođenju niza projekata obnove koji se financiraju bespovratnim sredstvima i već imamo spremne projekte za javne zgrade koje planiramo aplicirati po objavi Poziva ministarstva. Naime, ono što je ključno i na čemu inzistiramo je da maksimalno koristimo sve dostupne izvore financiranja, od EU fondova do gradskog projekta obnove pročelja i krovišta Dolcevita, a sve kako bi se smanjilo učešće u financiranju samih suvlasnika“, izjavio je pročelnik Ureda Grada Pule i direktor Castruma Pula 97 Aleksandar Matić.

Postupak dodjele bespovratnih sredstava za energetsku obnovu višestambenih zgrada financira se iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., dok se prema najava iz nadležnog ministarstva, natječaj za obnovu javnih zgrada očekuje na proljeće 2020. godine.

S poštovanjem,
Grad Pula
Odsjek za informiranje


Grad Pula kreće sa kontrolom i opomenama suvlasnicima sa derutnim i neurednim pročeljima

Popis oštećenih pročelja, koja mogu ugroziti sigurnost ljudi i imovine, bit će uručena svim vlasnicima i suvlasnicima zgrada koji su zatečene nedostatke obavezni ukloniti, a za što mogu ostvariti pomoć Grada u sklopu projekta Dolcevita.

Službe komunalnog redarstva Grada Pule započele su s pregledom pročelja pulskih zgrada kako bi se utvrdilo njihovo stanje, odnosno potencijalne ugroze za život, zdravlje ili imovinu ljudi. Naime, prema odredbama Odluke o komunalnom redu Grada Pule, vlasnik, korisnik, odnosno upravitelj zgrade dužan je neodržavane i neuredne vanjske dijelove zgrade obnoviti i održavati na način da se obnovljeni dijelovi zgrade uklapaju u cjeloviti izgled zgrade.

Također, vlasnik, odnosno korisnik zgrade dužan je odmah otkloniti oštećenja vanjskih dijelova zgrade koji nisu nosiva konstrukcija, a zbog kojih postoji opasnost za život, zdravlje ili imovinu ljudi. Komunalne službe pregledat će i protupravno postavljene reklame, plakate te druge natpise i informacije. Po završetku akcije, popis svih neurednih, prljavih i oštećenih pročelja, odnosno onih koja mogu ugroziti sigurnost ljudi i imovine, putem njihovih upravitelja bit će uručena svim vlasnicima i suvlasnicima zgrada koji će potom biti obvezni zatečene nedostatke i ukloniti.

Sukladno članku 68. Odluke o komunalnom redu tko prlja ili nagrđuje zgradu, ne održava vanjske dijelove zgrade ili dijela zgrade, ne otklanja vanjska oštećenja zgrade, odnosno postupa suprotno odredbama članka 5 Odluke, kaznit će se za prekršaj pravna osoba novčanom kaznom u iznosu od 5.000,00 kn i odgovorna osoba u pravnoj osobi u iznosu od 1.000,00 kn, obrtnik i osoba koja obavlja drugu samostalnu djelatnost u iznosu od 3.000,00 kn, te fizička osoba u iznosu od 500,00 kn.

Pitanje uređenja pročelja i krovišta prvenstveno je pitanje privatnog vlasništva, međutim Grad Pula je itekako svjestan važnosti uređenih, urednih i čistih pročelja te njihovu obnovu unutar starogradske jezgre potiče projektom Dolcevita.

Projektom građani mogu ostvariti pravo na sufinanciranje u iznosu do 50 posto opravdanih troškova ulaganja po pojedinoj građevini do maksimalno 75.000,00 kuna za građevine izvan Zone prioriteta, odnosno 100.000,00 kuna za građevine unutar Zone prioriteta.

Dodatno sufinanciranje u iznosu od 100 posto opravdanih troškova ulaganja, do maksimalnih 50.000,00 kuna za građevine izvan Zone prioriteta, odnosno 70.000,00 kuna za građevine unutar Zone prioriteta, građani mogu ostvariti za radove obnove detalja.

Za sve građevine unutar zaštićene kulturno-povijesne cjeline, korisnici mogu ostvariti i pravo na sufinanciranje izrade projektne dokumentacije, u iznosu do 50 posto opravdanih troškova ulaganja do 4.000,00 kuna po pojedinoj građevini, koliko se može ostvariti i za provedbu energetskog pregleda i izradu energetskog certifikata građevine, u slučaju energetske obnove.

Pored toga, suvlasnicima je omogućeno sufinanciranje i za posebno vrijedne povijesne građevine s bogatim dekoracijama i detaljima izvan područja zaštićene kulturno-povijesne cjeline grada Pule, a koje se nalaze na posebno frekventnim pravcima.

Osim Dolcevite, putem spomeničke rente moguće je ostvariti financiranje do maksimalnih 178 tisuća kuna po zgradi, a s namjerom stvaranja ljepše slike grada, sufinancira se i uklanjanje grafita na cijelom području Pule i to do 50 posto opravdanih troškova ulaganja.

Svjesni činjenice kako obnova građevina iziskuje značajna sredstva, kod onih građevina gdje je Grad Pula vlasnik poslovnog prostora ili stana svojim sugrađanima izlazi u susret i kroz sufinanciranje obnove u vidu avansnog plaćanja pričuve i to do sedam godina unaprijed.

Za obnovu pročelja na raspolaganju su i sredstva Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost koji bi, prema najavama, novi natječaj za sufinanciranje obnove mogao raspisati do kraja ove godine.

S poštovanjem,

Grad Pula
Odsjek za informiranje


Krajem godine raspisuje se javni poziv za energetsku obnovu višestambenih zgrada

Najavio je to Mladen Ilijević, voditelj tima za energetsku obnovu višestambenih zgrada Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, na proslavi obilježavanja 20. obljetnica osnutka Udruge Upravitelj održanoj 18. listopada u Hrvatskom narodnom kazalištu u Osijeku, kojoj je prisustvovao i Aleksandar Matić, direktor gradskog upravitelja zgrada Castrum Pula 97 d.o.o., društva koje je jedno od 14 osnivača Udruge Upravitelja.

„Udruga treba nastaviti okupljati upravitelje nekretnina te svojim radom sudjelovati, usmjeravati i doprinijeti donošenju što kvalitetnijeg Zakona o upravljanu i održavanju zgrada obzirom da su održavane zgrade i njihova pročelja "lice grada", kazao je tim povodom Matić te dodao da novi Zakon mora značajnije „uroniti“ u pitanje prava, obaveze i odgovornosti svih uključenih dionika, od suvlasnika, predstavnika suvlasnika i upraviteljima prema ostalim suvlasnicima i zajednici u kojoj živimo, obzirom su održavane zgrade dio urbanog identiteta grada, dio našeg kulturnog naslijeđa  i nezanemarivi javni interes. 

Udruga Upravitelj u protekla je dva desetljeća stasala u krovnu neovisnu organizaciju koja na nacionalnoj razini aktivno sudjeluje u kreiranju i oblikovanju stambene politike i kulture življenja. Razvijajući struku i šireći svoj utjecaj Udruga Upravitelj izgradila je ugled i postala relevantno centralno mjesto za sve teme vezane uz upravljanje zgradama, istaknuo je Bojan Bodražić, predsjednik Upravitelja i direktor osječkog Zavoda za stanovanje.
Uoči skupštine održana je sjednica Upravnog odbora Udruge te je postavljena ploča na zgradi Zavoda za stanovanje kao trajan podsjetnik na 1999. i osnivanje Udruge Upravitelj u prostorijama Zavoda. U sklopu svečane sjednice predstavljena je i raskošna monografija Udruge. Tom je prigodom istaknuto kako Upravitelj trenutno u svom članstvu okuplja 88 tvrtki upravitelja iz cijele Hrvatske, koje upravljaju s više od 550.000 prostora, što čini gotovo 90 posto cjelokupnog fonda kolektivnog stanovanja, koji je predmet upravljanja i rada upravitelja u skladu s odredbama Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima.


S poštovanjem,

Grad Pula 
Odsjek za informiranje 


Započela obnova Dječjeg kreativnog centra za još ugodniji i kreativniji rad pulskih mališana

Ukupna vrijednost investicije iznosi 8,7 milijuna kuna, od čega je čak 2,7 milijuna kuna bespovratnih sredstva EU i Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU.

Započela je dugoočekivana obnova Dječjeg kreativnog centra, poznatijeg kao bivši Pionirski dom, a sve kako bi pulskim mališanima bio osiguran najviši standard boravka i rada, primjeren njihovoj kreativnosti i veselom druženju. Izvođač radova je društvo DE CONTE d.o.o. iz Labina, odabrano kao najpovoljniji ponuditelj na javnom natječaju, a mališani bi se u obnovljene prostorije trebali vratiti u  listopadu 2020. godine. 

Vrijednost investicije iznosi 8,7 milijuna kuna, od čega su čak 2,7 milijuna kuna bespovratna sredstva, dok će ostatak sredstava za uređenje osigurati Grad Pula. Naime, putem programa Energetske obnove i korištenje obnovljivih izvora energije u zgradama javnog sektora od strane Europskog fonda za regionalni razvoj sufinancirat će se energetska obnova zgrade s 1,4 milijuna kuna, a dodatno su osigurana sredstva  u iznosu od gotovo 1,3 milijuna kuna temeljem Javnog poziv za sufinanciranje provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini za 2019. godinu.

„Ovakav model obnove jedinstvena je prilika kojom osiguravamo značajna bespovratna sredstva iz fondova EU i smanjujemo teret gradskog proračuna, a projekt u konačnici rezultira energetskim uštedama od oko 67 posto te manjim režijskim troškovima koji se mogu znatno kvalitetnije iskoristiti za podizanje društvenog standarda naših najmlađih. Budući da kroz Dječji kreativni centar dnevno prođe oko 500-tinjak mališana, govorimo o projektu od iznimnog značaja za naše najmlađe sugrađane", izjavio je Aleksandar Matić, pročelnik Ureda Grada i direktor društva Castrum Pula 97 d.o.o. koje upravlja zgradom DKC-a.

Radovi energetske obnove uključuju izradu energetski učinkovite fasade i zamjenu dotrajale stolarije, zamjenu kompletnog krova s ugradnjom termoizolacije, zamjenu elektroinstalacije jake i slabe struje s energetski učinkovitijom rasvjetom, rekonstrukciju kompletne kotlovnice energetski učinkovitijim sustavom (na prirodni plin). Ostali radovi uređenja odnose se na zamjenu svih unutarnjih vrata i grijaćih tijela, sanaciju kompletnih zidova i stropova, obnovu pet sanitarnih čvorova s izradom sanitarnog čvora za osobe smanjene pokretljivosti, sanaciju pozornice teatra Naranča i rekonstrukciju gledališta s ugradnjom novih stolaca zamjenu svih podnih obloga, izradu poda sa sportskom podlogom u baletnom studiju, kompletnu zamjenu cijevi tople i hladne vode te uređenje okoliša i izradu novih kaskadnih zidova. Također, bit će saniran i ogradni zid, ugrađene nova ograda i ulazna vrata u dvorište, osvijetljeno kompletno dvorište LED rasvjetom, rekonstruirana rampa za osobe smanjene pokretljivosti za ulaz na I. kat, izrađena nove gromobranska instalacija i drenaža oko objekta radi sprječavanja kapilarne vlage zidova, nova hidroizolacija podova te novo betonskog stepenište koje povezuje parkiralište i glavni ulaz objekta.

Tijekom izvođenja radova obnove, svi korisnici Dječjeg kreativnog centra svoje će redovne aktivnosti obavljati u zamjenskim, adekvatnim lokacijama za što se pobrinuo Upravni odjel za kulturu. Tako je Studio Zaro smješten u Društvenom centru Rojc, Teatar Naranča u Zajednici talijana/Circolo za predstave i redoviti program, zgradi Italuniona/Trg I. Istarske brigade 10 za dramski program, a skladište za scenografiju je u Vitezićevoj 8 te u Stankovićevoj 49, dok će ured Društva Naša djeca biti u Bruna Kosa 16, a aktivnosti u dvorani Mate Parlov i Dječjem vrtiću u Rižanskoj ulici. Gradska knjižnica i čitaonica privremeno će biti smještena u Smareglinoj 2.

S poštovanjem,
Grad Pula


Odluka o komunalnom redu

Odluku o komunalnom redu i njegovom provođenju možete pronaći na sljedećem LINKU.


Odluka o imenovanju voditelja za financijsko upravljanje i kontrole

Odluku o imenovanju voditelja za financijsko upravljanje i kontrole možete pronaći na sljedećem LINKU.


Višestambena „doktorska“ zgrada nasuprot amfiteatra u novom ruhu

Kutna zgrada na adresi Istarska 17, 19 i Amfiteatarska 8 dobila je novo pročelje i krov te je u cijelosti i energetski obnovljena što će suvlasnicima uštediti oko 56 posto toplinske energije za grijanje i hlađenje

„Želim se zahvaliti Gradu Puli, Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, Turističkoj zajednici grada Pule, konzervatorima, nadzornom inženjeru, izvođaču radova i upravitelju Castrumu koji su nam pomogli obnoviti naš dom, ali i značajno uštedjeti. Radovi su odrađeni u najavljenom roku bez remećenja naših svakodnevnih aktivnosti i zaista smo prezadovoljni“, u dahu je kazala dr. Vinka Kos, predstavnica stanara bloka zgrada na adresi Istarska 17, 19 i Amfiteatarska 8, poznat i kao „doktorska“ zgrada koju su danas obišli pulski gradonačelnik Pule Boris Miletić i pročelnik Ureda Grada Aleksandar Matić.

Radovi uređenja pročelja predmetnog bloka zgrada završili su do kraja travnja, taman prije početka turističke sezone budući da se najviše manifestacija u gradu, njih više od tisuću godišnje, odvija u ljetnim mjesecima kada Arena postaje centar događanja. Kompletno je saniran krov i ugrađena termo izolacija, uređeno je pročelje prema uvjetima konzervatora, a stari drveni prozori zamijenjeni su novima, energetski učinkovitima s troslojnim staklima. Strop prema prizemlju je također termo izoliran što doprinosi uštedi od procijenjeno 56 posto toplinske energije za grijanje i hlađenje. Radove je izvodilo društvo Navi Coop d.o.o. iz Pule, tvrtka licencirana od strane Ministarstva kulture.

„Naš grad obiluje bogatom kulturnom baštinom i brojnim građevinama od posebne vrijednosti, što zahtijeva adekvatnu obnovu i uređenje. Upravo zato osmislili smo projekt Dolcevita kroz koji financijski pomažemo našim sugrađanima obnoviti svoje privatno vlasništvo kako bi imali još kvalitetnije uvjete stanovanja. Ova je zgrada obnovljena tako da je više od 50 posto troškova investicije podmireno iz javnih izvora i vjerujem da ima prostora da se bespovratna sredstva još intenzivnije iskoriste od čega će u konačnici korist imati građani koji će uživati u ljepšem i kvalitetnijem životnom okruženju s nižim režijskim troškovima i većom vrijednosti vlastitih nekretnina“, kazao je pulski gradonačelnik Boris Miletić.

Ukupna vrijednost projekta energetske obnove iznosi 2,6 milijuna kuna, od čega je  Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (FZOEU) u sklopu projekta „Energetska obnova višestambenih zgrada“, sudjelovao s bespovratnim sredstvima u iznosu od gotovo 1,2 milijuna kuna,  dok je Grad Pula  osigurao dodatnih 178 tisuća kuna. Uz to, Turistička zajednica grada Pule sudjelovala je s 25 tisuća kuna bespovratnih sredstava, a sredstva će se koristiti i za zaštitu vanjskih dijelova građevina od grafita.

Iako je obnova pročelje obaveza isključivo suvlasnika u zgradi sukladno suvlasničkom udjelu, privlačenje financijskih sredstava iz drugih izvora, čime se smanjuje opterećenje suvlasnika, omogućuje sugrađanima da se lakše odluče za investicije.

„Iznimno mi je drago što Puležani sve više prepoznaju prednosti ovakvog modela obnove zgrada, što znači da informacije pravovremeno stižu do svakog „doma“  ili od strane upravitelja kao prve kontaktne linije sa suvlasnicima zgrada ili od strane Grada Pule. Castrum na dnevnoj bazi informira suvlasnike o mogućnostima, novitetima i prednostima obnove putem projekta Dolcevita kako bi im omogućili najpovoljnije i najkvalitetnije uređenje zgrada“ kazao je Aleksandar Matić, pročelnik Ureda Grada i direktor Castrum Pula 97 d.o.o., upravitelja „doktorskih“ zgrada.

Gradskim projektom Dolcevita suvlasnici mogu ostvariti sufinanciranje do maksimalnih 178 tisuća kuna po zgradi u zoni prioriteta koja je omeđena najznačajnijim kulturnim spomenicima - Arenom, Zlatnim vratima, Trgom Forum, pulskom Katedralom, Dvojnim vratima, Herkulovim vratima te ulicama koje vode prema gradskoj  tržnici i zgradi Tržnice sagrađene u vrijeme Austro-ugarske monarhije i koja predstavlja tradicionalno mjesto okupljanja generacija Puljana, dok se 133 tisuća kuna može osigurati za zgrade izvan zone prioriteta a unutar područja zaštićene kulturno-povijesne cjeline grada Pule. Dio sredstava za obnovu moguće je ostvariti i temeljem suvlasničkog udjela Grada Pule u poslovnim prostorima ili stanovima pojedine zgrade. Kod onih građevina gdje je Grad Pula vlasnik poslovnog prostora ili stana, svojim sugrađanima izlazi u susret i kroz sufinanciranje obnove u vidu avansnog plaćanja pričuve do sedam godina unaprijed. Također, Grad Pula sufinancira i uklanjanje grafita sa zgrada na području cijeloga grada.

„Iskorak dalje u projektu Dolcevita gradska uprava učinila je i ove godine tako da će sufinancirati i uređenje pročelja posebno vrijednih povijesnih građevina s bogatim dekoracijama i detaljima izvan područja zaštićene kulturno-povijesne cjeline grada Pule, a koje se nalaze na posebno frekventnim pješačkim i kolnim pravcima. Također, u slučajevima kad su ulična pročelja građevina u zaštićenoj kulturno-povijesnoj cjelini obnovljena u recentnom razdoblju, predviđena je mogućnost obnove i/ili zamjene dotrajale stolarije. Sufinanciranjem obnove nastoji se poboljšati stanje vrijednog graditeljskog fonda te sveukupne slike grada, kako njegovog strogog središta, tako i drugih vrijednih područja“, zaključno je istaknuo Matić.

S poštovanjem,
Grad Pula
Odsjek za informiranje


Istarska 17, 19 i Amfiteatarska 8, Pula - Početak radova

Gradski upravitelj „Castrum Pula 97“ d.o.o. na projekt „Energetska obnova višestambenih zgrada“ sukladno Operativnom programu Konkurentnost i kohezija 2014-2020., prijavio je višestambenu zgradu unutar zaštićene kulturno-povijesne cjeline Grada Pule, na adresi Istarska 17,19 i Amfiteatarska 8. Radi se o vrlo zahtjevnoj obnovi budući je projektna dokumentacija usklađena sa konzervatorskim posebnim uvjetima i uvjetima energetske učinkovitosti.

Za Istarsku 17,19 i Amfiteatarsku 8 ukupna vrijednost projekta prema procjeni projektanata iznosi 2.575.721,88 kn sa PDV-om, a osigurana su bespovratna sredstva u iznosu od 1.175.920,62 kn sa PDV-om što iznosi 61,55% ukupno prihvatljivih troškova energetske obnove objekata.

Sukladno Posebnim uvjetima Ugovora Energetske obnove višestambenih zgrada, a temeljem Javnog poziva Ministarstva graditeljstva, referentna oznaka poziva PDP_4c2.2, proveden je postupak provođenja javne nabave za odabir izvođača radova sa licencom Ministarstva kulture za obavljanje djelatnosti ili radova na kulturnom dobru.

Prema pravilima za neobveznike primjene Zakona o javnoj nabavi, utvrđenih u Aneksu 2, Uputa za prijavitelje, predmetnog poziva, licencirana tvrtka od strane Ministarstva kulture,  Navi Coop d.o.o. iz Pule izabrana je za izvođača radova „Doktorske zgrade“, a stručni nadzor provodi tvrtka Alfa Inženjering d.o.o. iz Slavonskog Broda. Uz građevinski stručni nadzor, radove će nadzirati i ovlašteni predstavnik Ministarstva kulture, Konzervatorskog odjela iz Pule.

Radovi će započeti u prvome tjednu mjeseca listopada, a rok izvođenja radova je 29.04.2019. godine.

Radovi energetske obnove predmetne zgrade obuhvaćati će kompletnu sanaciju krova sa ugradnjom termo izolacije, sanaciju fasade prema uvjetima konzervatora, kompletnu zamjenu starih drvenih prozora novima odnosno energetski učinkovitima sa troslojnim staklima. Strop prema prizemlju također će se termo izolirati kako bi se provela adekvatna energetska obnova prema uvjetima Fonda za zaštitu okoliša i energetske učinkovitosti.

Planiranom energetskom obnovom projektirana je ušteda od 68,48% toplinske energije za grijanje i hlađenje nakon provedene energetske obnove.


Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim subjektima (Forum 13)

U nastavku možete pronaći Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim subjektima za Forum 131 (LINK)


Prethodno savjetovanje za postupak nabave

U nastavku možete pronaći Dokumentaciju o Prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima:
Dokument
Elektrotehnički projekt Forum
Izvedbeni građevinski projekt
Troškovnik elektroinstalacija
Troškovnik građevinski


Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima

U nastavku možete pronaći Izvješću o provedenom prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima (LINK)


Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima + troškovnik

U nastavku možete pronaći Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima (LINK) i troškovnik za Rekonstrukciju dijela krova (sjeverozapadni i sjeverni centralni dio krova) zgrade DC Rojc (LINK).


Odluka o uvjetima, kriterijima i postupku za sufinanciranje

Odluka o uvjetima, kriterijima i postupku za sufinanciranje Programa sanacije i obnove pročelja i krovova građevina na području grada Pule možete pronaći na sljedećem LINKU.


Odluka o komunalnom redu

Odluku o komunalnom redu i njegovom provođenju možete pronaći na sljedećem LINKU.


Castrum Pula 97 d.o.o. uveo uslugu i-Račun

Od 11. prosinca svim korisnicima usluga tvrtke Castrum Pula 97 d.o.o. omogućeno je ugovaranje usluge i-Račun, čime primanje i plaćanje računa postaje brže i jednostavnije.

i-Račun je moderna internetska usluga koja tvrtkama – izdavateljima računa omogućava slanje računa i uplatnica u elektronskom umjesto u papirnatom obliku, odnosno brzu primjenu elektroničke naplate u poslovanju s krajnjim korisnicima. Kao suvremeni način elektroničkog plaćanja, i-Račun objedinjuje e-Uplatnicu, e-Račun i e-Arhivu.

Prednosti i-Računa su višestruke: ova  usluga u potpunosti zamjenjuje pripremu za tisak, tisak, dostavu do poštanskih ureda te poštansku distribuciju papirnatih računa. Krajnji korisnik e-Uplatnicu i e-Račun dobiva preko internetskog bankarstva, a plaćanje provodi autorizacijom i to bez prepisivanja podataka, budući da su oni već upisani na računu. Elektronički račun se prosljeđuje izravno u osobni sandučić elektroničke pošte krajnjeg korisnika te je dovoljno odabrati željeni datum plaćanja i potvrditi već ispunjeni nalog za plaćanje. Također, korištenje usluge i-Račun doprinosi zaštiti okoliša smanjenje potrošnje papira. Korištenje ove usluge je sigurno i isplativo- sama usluga je besplatna, a plaćanje podliježe standardnim naknadama banke. Banke koje podržavaju ovaj način plaćanja su PBZ, Zagrebačka banka, OTP banka, HPB i HYPO Alpe-Adria-Bank.

Inače, Grad Pula prvi je grad, a Vodovod d.o.o. Pula prvo komunalno poduzeće u Hrvatskoj koje je započelo s uvođenjem ovoga inovativnog projekta još 2012. godine. Budući da se praksa korištenja i-Računa pokazala dobrom, u svoje poslovanje su je ugradili, osim Vodovoda, još i Dječji vrtići Pula, Plinara Pula i Pula Herculanea, a građani putem i-Računa mogu plaćati i komunalnu naknadu. Od sada, sve prednosti ove usluge mogu koristiti i klijenti poduzeća Castrum Pula 97 d.o.o.


Nastavlja se projekt Dolcevita

Gradski projekt "Dolcevita", pokrenut 2009. godine, u kojem Grad Pula i pulska Turistička zajednica, zajedno sa suvlasnicima zgrada, sudjeluju u financiranju obnove fasada i krovišta zgrada u starogradskoj jezgri ide dalje. Štoviše, kako saznajemo od nadležnog gradskog pročelnika za komunalni sustav i imovinu Damira Prhata, u pripremi je izmjena Odluke o uvjetima, kriterijima i postupku sufinanciranja tog programa kojom se dodatno želi pojednostaviti i ubrzati postupak realizacije projekata....

Više informacija

Uvođenje modernog USZ sustava za praćenje stanja i troškova zgrade

Od 20.10.2014. u sustav poslovanja uvodimo moderni USZ sustav koji služi kao preglednik stanja stambenih zgrada za predstavnike suvlasnika i same suvlasnike pojedinačno. Na taj način omogućiti ćemo pristup svim suvlasnicima i predstavnicima suvlasnika uvid u stanje zgrade, troškova, godišnjih planova, direktno davanje naloga tehničarima, dnevnike rada. Kako biste iskoristili sve prednosti ovog sustava, prijavite se i popunite zahtjec za pristup koji se preuzima ili osobono ili putem e-maila: info@castrum-pula.hr ili jasminka.antic@castrum-pula.hr.
 


Finalizirana je naša nova web lokacija

Sa zadovoljstvom Vam predstavljamo našu novu responzivnu web stranicu, prilagodjenu mobilnim uredjajima i tabletima. Na novim stranicama upoznati ćemo Vas sa našim uslugama i pružiti Vam potrebne informacije vezane uz energetsko certificiranje, fondove, te sve ostale relevantne informacije iz područja upravljanja i održavanja zgrada.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili Vam je potreban savjet, stojimo Vam na raspolaganju, te nas slobodno kontaktirajte!