Castrum 97 - Pula / upravljanje zgradama
  • Castrum 97 - Pula / upravljanje zgradama

Novosti i obavijesti

Odluka o imenovanju voditelja za financijsko upravljanje i kontrole

Odluku o imenovanju voditelja za financijsko upravljanje i kontrole možete pronaći na sljedećem LINKU.


Istarska 17, 19 i Amfiteatarska 8, Pula - Početak radova

Gradski upravitelj „Castrum Pula 97“ d.o.o. na projekt „Energetska obnova višestambenih zgrada“ sukladno Operativnom programu Konkurentnost i kohezija 2014-2020., prijavio je višestambenu zgradu unutar zaštićene kulturno-povijesne cjeline Grada Pule, na adresi Istarska 17,19 i Amfiteatarska 8. Radi se o vrlo zahtjevnoj obnovi budući je projektna dokumentacija usklađena sa konzervatorskim posebnim uvjetima i uvjetima energetske učinkovitosti.

Za Istarsku 17,19 i Amfiteatarsku 8 ukupna vrijednost projekta prema procjeni projektanata iznosi 2.575.721,88 kn sa PDV-om, a osigurana su bespovratna sredstva u iznosu od 1.175.920,62 kn sa PDV-om što iznosi 61,55% ukupno prihvatljivih troškova energetske obnove objekata.

Sukladno Posebnim uvjetima Ugovora Energetske obnove višestambenih zgrada, a temeljem Javnog poziva Ministarstva graditeljstva, referentna oznaka poziva PDP_4c2.2, proveden je postupak provođenja javne nabave za odabir izvođača radova sa licencom Ministarstva kulture za obavljanje djelatnosti ili radova na kulturnom dobru.

Prema pravilima za neobveznike primjene Zakona o javnoj nabavi, utvrđenih u Aneksu 2, Uputa za prijavitelje, predmetnog poziva, licencirana tvrtka od strane Ministarstva kulture,  Navi Coop d.o.o. iz Pule izabrana je za izvođača radova „Doktorske zgrade“, a stručni nadzor provodi tvrtka Alfa Inženjering d.o.o. iz Slavonskog Broda. Uz građevinski stručni nadzor, radove će nadzirati i ovlašteni predstavnik Ministarstva kulture, Konzervatorskog odjela iz Pule.

Radovi će započeti u prvome tjednu mjeseca listopada, a rok izvođenja radova je 29.04.2019. godine.

Radovi energetske obnove predmetne zgrade obuhvaćati će kompletnu sanaciju krova sa ugradnjom termo izolacije, sanaciju fasade prema uvjetima konzervatora, kompletnu zamjenu starih drvenih prozora novima odnosno energetski učinkovitima sa troslojnim staklima. Strop prema prizemlju također će se termo izolirati kako bi se provela adekvatna energetska obnova prema uvjetima Fonda za zaštitu okoliša i energetske učinkovitosti.

Planiranom energetskom obnovom projektirana je ušteda od 68,48% toplinske energije za grijanje i hlađenje nakon provedene energetske obnove.


Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim subjektima (Forum 13)

U nastavku možete pronaći Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim subjektima za Forum 131 (LINK)


Prethodno savjetovanje za postupak nabave

U nastavku možete pronaći Dokumentaciju o Prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima:
Dokument
Elektrotehnički projekt Forum
Izvedbeni građevinski projekt
Troškovnik elektroinstalacija
Troškovnik građevinski


Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima

U nastavku možete pronaći Izvješću o provedenom prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima (LINK)


Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima + troškovnik

U nastavku možete pronaći Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima (LINK) i troškovnik za Rekonstrukciju dijela krova (sjeverozapadni i sjeverni centralni dio krova) zgrade DC Rojc (LINK).


Odluka o uvjetima, kriterijima i postupku za sufinanciranje

Odluka o uvjetima, kriterijima i postupku za sufinanciranje Programa sanacije i obnove pročelja i krovova građevina na području grada Pule možete pronaći na sljedećem LINKU.


Odluka o komunalnom redu

Odluku o komunalnom redu i njegovom provođenju možete pronaći na sljedećem LINKU.


Castrum Pula 97 d.o.o. uveo uslugu i-Račun

Od 11. prosinca svim korisnicima usluga tvrtke Castrum Pula 97 d.o.o. omogućeno je ugovaranje usluge i-Račun, čime primanje i plaćanje računa postaje brže i jednostavnije.

i-Račun je moderna internetska usluga koja tvrtkama – izdavateljima računa omogućava slanje računa i uplatnica u elektronskom umjesto u papirnatom obliku, odnosno brzu primjenu elektroničke naplate u poslovanju s krajnjim korisnicima. Kao suvremeni način elektroničkog plaćanja, i-Račun objedinjuje e-Uplatnicu, e-Račun i e-Arhivu.

Prednosti i-Računa su višestruke: ova  usluga u potpunosti zamjenjuje pripremu za tisak, tisak, dostavu do poštanskih ureda te poštansku distribuciju papirnatih računa. Krajnji korisnik e-Uplatnicu i e-Račun dobiva preko internetskog bankarstva, a plaćanje provodi autorizacijom i to bez prepisivanja podataka, budući da su oni već upisani na računu. Elektronički račun se prosljeđuje izravno u osobni sandučić elektroničke pošte krajnjeg korisnika te je dovoljno odabrati željeni datum plaćanja i potvrditi već ispunjeni nalog za plaćanje. Također, korištenje usluge i-Račun doprinosi zaštiti okoliša smanjenje potrošnje papira. Korištenje ove usluge je sigurno i isplativo- sama usluga je besplatna, a plaćanje podliježe standardnim naknadama banke. Banke koje podržavaju ovaj način plaćanja su PBZ, Zagrebačka banka, OTP banka, HPB i HYPO Alpe-Adria-Bank.

Inače, Grad Pula prvi je grad, a Vodovod d.o.o. Pula prvo komunalno poduzeće u Hrvatskoj koje je započelo s uvođenjem ovoga inovativnog projekta još 2012. godine. Budući da se praksa korištenja i-Računa pokazala dobrom, u svoje poslovanje su je ugradili, osim Vodovoda, još i Dječji vrtići Pula, Plinara Pula i Pula Herculanea, a građani putem i-Računa mogu plaćati i komunalnu naknadu. Od sada, sve prednosti ove usluge mogu koristiti i klijenti poduzeća Castrum Pula 97 d.o.o.


Nastavlja se projekt Dolcevita

Gradski projekt "Dolcevita", pokrenut 2009. godine, u kojem Grad Pula i pulska Turistička zajednica, zajedno sa suvlasnicima zgrada, sudjeluju u financiranju obnove fasada i krovišta zgrada u starogradskoj jezgri ide dalje. Štoviše, kako saznajemo od nadležnog gradskog pročelnika za komunalni sustav i imovinu Damira Prhata, u pripremi je izmjena Odluke o uvjetima, kriterijima i postupku sufinanciranja tog programa kojom se dodatno želi pojednostaviti i ubrzati postupak realizacije projekata....

Više informacija

Uvođenje modernog USZ sustava za praćenje stanja i troškova zgrade

Od 20.10.2014. u sustav poslovanja uvodimo moderni USZ sustav koji služi kao preglednik stanja stambenih zgrada za predstavnike suvlasnika i same suvlasnike pojedinačno. Na taj način omogućiti ćemo pristup svim suvlasnicima i predstavnicima suvlasnika uvid u stanje zgrade, troškova, godišnjih planova, direktno davanje naloga tehničarima, dnevnike rada. Kako biste iskoristili sve prednosti ovog sustava, prijavite se i popunite zahtjec za pristup koji se preuzima ili osobono ili putem e-maila: info@castrum-pula.hr ili jasminka.antic@castrum-pula.hr.
 


Finalizirana je naša nova web lokacija

Sa zadovoljstvom Vam predstavljamo našu novu responzivnu web stranicu, prilagodjenu mobilnim uredjajima i tabletima. Na novim stranicama upoznati ćemo Vas sa našim uslugama i pružiti Vam potrebne informacije vezane uz energetsko certificiranje, fondove, te sve ostale relevantne informacije iz područja upravljanja i održavanja zgrada.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili Vam je potreban savjet, stojimo Vam na raspolaganju, te nas slobodno kontaktirajte!