Izmijenjen je OPKK kako bi se osigurala sredstva za svladavanje posljedica bolesti COVID-19 čime je revidirana alokacija i ciljne vrijednosti za Specifični cilj 4c2 „Smanjenje potrošnje energije u višestambenim zgradama“, odnosno sredstva koja su bila predviđena za Poziv preusmjerena su na financiranje aktivnosti u sektoru zdravstva i poduzetništva.
Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine u svojstvu Posredničkog tijela razine 1 za Operativni program „Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.“ (u daljnjem tekstu: OPKK) planiralo je objavu Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Energetska obnova višestambenih zgrada“ (u daljnjem tekstu: Poziv) u I. kvartalu 2020. godine. U međuvremenu su nastupile posebne okolnosti izazvane pandemijom bolesti COVID-19 te snažnim potresom koji je 22. ožujka 2020. godine zadesio Zagreb i okolicu, koje su utjecale na tijek pripreme Poziva te su rezultirale odgodom objave istog. Kao odgovor na izbijanje bolesti COVID-19, na razini Europske unije donesene su Uredbe kojima je omogućeno korištenje sredstava Europskih strukturnih i investicijskih fondova za mjere pomoći u novonastalim gospodarskim uvjetima.
Slijedom navedenoga, izmijenjen je OPKK kako bi se osigurala sredstva za svladavanje posljedica bolesti COVID-19. Spomenutim izmjenama revidirana je alokacija i ciljne vrijednosti za Specifični cilj 4c2 „Smanjenje potrošnje energije u višestambenim zgradama“, odnosno sredstva koja su bila predviđena za Poziv preusmjerena su na financiranje aktivnosti u sektoru zdravstva i poduzetništva. U skladu s novonastalim okolnostima bit će objavljen i ažurirani Indikativni godišnji plan Poziva na dostavu projektnih prijedloga sufinanciranih iz OPKK.
Sve relevantne novosti vezane uz mogućnosti sufinanciranja energetske obnove višestambenih zgrada u okviru drugih instrumenata Europske unije bit će objavljene na mrežnim stranicama ovog Ministarstva: Najava poziva
Više info: https://mgipu.gov.hr/vijesti/informacija-o-energetskoj-obnovi-visestambenih-zgrada/11106
Prijava na naš USZ sustav praćenja stanja i troškova nalazi se na sljedećem linku.
PRIJAVAUkoliko želite iskoristiti prednosti kvalitetnog vođenja i upravljanja zgradom, dovoljno je da nam se obratite te ćemo vas kontaktirati sa konkretnim prijedlogom upravljanja zgradom.
Online zahtjevCastrum Pula 97 d.o.o. za upravljanje nekretninama osnovan je 04. prosinca 1997. godine na sjednici Gradskog Vijeća Grada Pule i u njegovom je 100% vlasništvu. Osnovna djelatnost društva je upravljanje stambenim i poslovnim zgradama i trenutno upravljamo sa 650 zgrada što nas čini najvećim upraviteljem u Puli i Istarskoj županiji gdje djelujemo.
CASTRUM PULA '97 d.o.o. - Upravljanje zgradama
Dom sportova "Mate Parlov",
Trg Kralja Tomislava 7, HR-52100 Pula
HITNE INTERVENCIJE: 098 980 60 37
Radno vrijeme:
Ponedjeljak, utorak, četvrtak: 07:00 - 15:00
Srijeda: 07:00 -17:00
Petak: 07:00 – 13:00
Rad sa strankama:
Ponedjeljak, utorak, četvrtak, petak: 08:00-10:00
Srijeda: 15:00-17:00
Ured direktora (tajnica)
T: 052 535 710 // F: 052 215 029
Komercijalni poslovi
T: 052 535 714
Računovodstvo
052 535 719
E: racunovodstvo@castrum-pula.hr
Tehnička služba
052 535 718
e-mail tehnicka.sluzba@castrum-pula.hr