Zamjenik gradonačelnika Pule Robert Cvek danas je u Medulinu prisustvovao potpisivanju ugovora o dodjeli nacionalnih sredstava u okviru Programa sufinanciranja provedbe EU projekata na regionalnoj i lokanoj razini, a čime će se dodijeljena sredstva od 1,3 milijuna kuna utrošiti za rekonstrukciju pulskog Dječjeg kreativnog centra.
Sredstva su dodijeljena temeljem Javnog poziva za sufinanciranje provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini za 2019., a samom potpisivanju nazočila je i pomoćnica ministra Regionalnog razvoja i fondova Europske unije Katica Mišković.
Inače, ukupna investicija rekonstrukcije Dječjeg kreativnog centra iznosi 8,7 milijuna kuna, od čega su čak 2,7 milijuna kuna bespovratna sredstva. Od toga 1,4 milijuna kuna su sredstva EU fonda za regionalni razvoj i današnjih 1,3 milijuna Programa sufinanciranja provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini, a ostatak sredstava za uređenje osigurat će Grad Pula.
Dječji kreativni centar obnavlja se kako bi pulskim mališanima bio osiguran najviši standard boravka i rada kojeg dnevno koristi 500 djece. Radovi energetske obnove uključuju izradu energetski učinkovite fasade i zamjenu dotrajale stolarije, zamjenu kompletnog krova s ugradnjom termoizolacije, zamjenu elektroinstalacije jake i slabe struje s energetski učinkovitijom rasvjetom, rekonstrukciju kompletne kotlovnice energetski učinkovitijim sustavom (na prirodni plin). Ostali radovi uređenja odnose se na zamjenu svih unutarnjih vrata i grijaćih tijela, sanaciju kompletnih zidova i stropova, obnovu pet sanitarnih čvorova s izradom sanitarnog čvora za osobe smanjene pokretljivosti, sanaciju pozornice teatra Naranča i rekonstrukciju gledališta s ugradnjom novih stolaca zamjenu svih podnih obloga, izradu poda sa sportskom podlogom u baletnom studiju, kompletnu zamjenu cijevi tople i hladne vode te uređenje okoliša i izradu novih zidova. Sanirat će se i ogradni zid, ugrađene nova ograda i ulazna vrata u dvorište, osvijetljeno kompletno dvorište LED rasvjetom, rekonstruirana rampa za osobe smanjene pokretljivosti za ulaz na I. kat, izrađena nova gromobranska instalacija i drenaža oko objekta radi sprječavanja kapilarne vlage zidova, nova hidroizolacija podova te novo betonskog stepenište koje povezuje parkiralište i glavni ulaz objekta.
Prijava na naš USZ sustav praćenja stanja i troškova nalazi se na sljedećem linku.
PRIJAVAUkoliko želite iskoristiti prednosti kvalitetnog vođenja i upravljanja zgradom, dovoljno je da nam se obratite te ćemo vas kontaktirati sa konkretnim prijedlogom upravljanja zgradom.
Online zahtjevCastrum Pula 97 d.o.o. za upravljanje nekretninama osnovan je 04. prosinca 1997. godine na sjednici Gradskog Vijeća Grada Pule i u njegovom je 100% vlasništvu. Osnovna djelatnost društva je upravljanje stambenim i poslovnim zgradama i trenutno upravljamo sa 650 zgrada što nas čini najvećim upraviteljem u Puli i Istarskoj županiji gdje djelujemo.
CASTRUM PULA '97 d.o.o. - Upravljanje zgradama
Dom sportova "Mate Parlov",
Trg Kralja Tomislava 7, HR-52100 Pula
HITNE INTERVENCIJE: 098 980 60 37
Radno vrijeme:
Ponedjeljak, utorak, četvrtak: 07:00 - 15:00
Srijeda: 07:00 -17:00
Petak: 07:00 – 13:00
Rad sa strankama:
Ponedjeljak, utorak, četvrtak, petak: 08:00-10:00
Srijeda: 15:00-17:00
Ured direktora (tajnica)
T: 052 535 710 // F: 052 215 029
Komercijalni poslovi
T: 052 535 714
Računovodstvo
052 535 719
E: racunovodstvo@castrum-pula.hr
Tehnička služba
052 535 718
e-mail tehnicka.sluzba@castrum-pula.hr