Započelo je najveće jednokratno ulaganje Grada Pule u objekt izgrađen davne 1870. godine kroz koji dnevno prođe između 500-700 članova udruga civilnog društva i posjetitelja.
Dana, 10. siječnja 2022. godine započeli su radovi na zamjeni elektroinstalacija u zajedničkim dijelovima zgrade Društvenog centra Rojc u Puli u vrijednosti 1.2 milijuna kuna koje izvodi ELEKTRA d.o.o. iz Labina, dok stručni nadzor provodi društvo s ograničenom odgovornošću SPI iz Medulina. Zamjenom elektroinstalacija objekt će dobiti novu modernu led rasvjetu u zajedničkim prostorijama, unutarnjem dvorištu kao i dijelu okoliša zgrade te će se predmetnim postići značajne uštede utroška električne energije. Radovi zamjene elektroinstalacija trajati će 90 dana.
Dana, 24. siječnja 2022. godine započeli su radovi na zamjeni stolarije u zajedničkim dijelovima zgrade DC ROJC u vrijednosti 1.760.919,18 kn sa PDV-om koju izvodi tvrtka X.O.A. GRADNJA d.o.o. iz Rijeke, dok stručni nadzor provodi AD ARHITEKTURA I DIZAJN d.o.o. iz Pule. Zamjena zajedničke stolarije bila je nužna iz razloga što je ista dotrajala i predstavlja opasnost za korisnike DC ROJC.
Radovi zamjene zajedničke stolarije trajati će 3 mjeseca.
Za radove su provedeni postupci javnog savjetovanja, javnih i jednostavnih nabava te su prema kriterijima odabrani gore navedeni izvođači i nazor radova.
Korisnici prostora u Društvenom centru Rojc pravovremeno su obaviješteni o započetim radovima, a terminski planovi ažurirat će se od strane izvođača te će biti dostavljeni korisnicima prostora kako bi nesmetano mogli obavljati aktivnosti u svojim prostorima.
Društveni centar Rojc ukupne je površine 16.739 m2, sa četiri etaže smještene na južnom djelu i pet na sjevernom međusobno povezane bočnim hodnicima. Različite udruge raspolažu svojim prostorom, a prema tipu korištenja prostora u Rojcu se nalaze produkcijski prostori (ateljei, glazbena i filmska studija, zanatske radionice), prostori za probe, sportsko-rekreacijski, uredski, prezentacijski, radioničko-konferencijski, klupski, skladišni, servisni i ugostiteljski prostori. Veliki broj umjetnika i raznih grupa koriste prostore za svoje aktivnosti.
Prijava na naš USZ sustav praćenja stanja i troškova nalazi se na sljedećem linku.
PRIJAVAUkoliko želite iskoristiti prednosti kvalitetnog vođenja i upravljanja zgradom, dovoljno je da nam se obratite te ćemo vas kontaktirati sa konkretnim prijedlogom upravljanja zgradom.
Online zahtjevCastrum Pula 97 d.o.o. za upravljanje nekretninama osnovan je 04. prosinca 1997. godine na sjednici Gradskog Vijeća Grada Pule i u njegovom je 100% vlasništvu. Osnovna djelatnost društva je upravljanje stambenim i poslovnim zgradama i trenutno upravljamo sa 650 zgrada što nas čini najvećim upraviteljem u Puli i Istarskoj županiji gdje djelujemo.
CASTRUM PULA '97 d.o.o. - Upravljanje zgradama
Splitska 7, HR-52100 Pula
HITNE INTERVENCIJE: 098 980 60 37
Radno vrijeme:
Ponedjeljak, utorak, četvrtak: 07:00 - 15:00
Srijeda: 07:00 -17:00
Petak: 07:00 – 13:00
Rad sa strankama:
Ponedjeljak, utorak, četvrtak, petak: 08:30-10:30
Srijeda: 15:00-17:00
Ured direktora (tajnica)
T: 052 535 710 //
F: 052 215 029
Komercijalni poslovi
T: 052 535 716
Računovodstvo
052 535 713 // 052 535 723
052 535 719
E: racunovodstvo@castrum-pula.hr
Tehnička služba
052 535 715 // 052 535 716
052 535 717 // 052 535 718
e-mail tehnicka.sluzba@castrum-pula.hr